Sunday, May 30, 2010

PENAT SANGAT!!



Hi!asalam!huh..penat la lepas akak aku kawin ni...aku buat kerja banyak gila!aku tak pergi sekolah seminggu tau tapi panat dia lebih dari aku sekolah seminggu sebab setiap hari ada je kerja yang aku kene buat...huh...tapi semuanya da selesai dah..akak aku bersanding sudah..lega..lega..aku punya pulak lama lagi jadi tak payah la nak fikir pun..yang penting sekarang semua dah siap...hehehhe..lagi beberapa hari aku dah nak cuti penggal,tak sabar giler!nanti aku akan cuti dua minggu...bestnye!!!aku nak rehat puas-puas dan mungkin dalam cuti penggal ni aku nak keluar dengan b.f aku kot...dia kata ada kejutan untuk aku...aku pun tak pasti ape dia..hm...biar laa..nanti masa cuti aku akan tulis lagi blog ni..kasi banyak sikit isi kat sini laaaa...hari ni sepatutnya aku kene balik sekolah sebab ada exam tapi tak sempat nk balik sebab barang pun tak kemas lagi...adoiyai...esok aku akan balik asrama...sedih nyer...dah la balik sorang2..adoiyai...tapi esok maybe b.f aku akan hantar aku sampai aku naik bas nak pergi seremban kot...best nye kalo aku still sekolah dekat k.l...aku malas la nk ulang-alik dari k.l ke seremban..yelaa..lagi beberapa hari lg da cuti..jadi kene la aku patah balik.l lagi...hm...penat tau tak!!ah..whatever laaa...aku sebenarnya malas nak balik asrama tau minggu ni..tapi exam la pulak..kalo tak..jangan harap aku nak balik asrama tau!!grrrr!!!eh,masa akak akuy bersanding,ramai sedara aku datang tapi ada seorang sedara aku yang menarik perhatian aku sebab style dia macam jepun!dia hensem tau!dia pun minat anime tapi dia jenis tak banyak bercakap tau!aku try borak dengan dia and tak sangka yang aku boleh kamcing dengan dia tau!!dia anak pak ngah aku,nama dia juraimy and aku panggil dia abang remy..masa kat rumah aku,dia borak ngan aku sorang je tau!aku rasa bertuah sebab minat anime kalo tak mesti aku tak dapat borak dengan dia!sekarang aku dah ada nombor phone dia..aku nak kaca2 dia la nanti!!hahaha..jahat nyer aku ni tapi aper ley buat..dia smart sangat..ok laa.nanti cuti penggal aku tulis blog lagi ye!ok!bye!asalam!!see u later!matane!!wo ai ni!!

No comments:

Post a Comment