Tuesday, May 25, 2010

KAKAK AKU KAHWIN SUDAH!


Asalam!!lama dah aku tak tulis blog ni kan...baru-baru ni akak aku nikah..dia nikah hari sabtu,23.5.2010,jam 10pagi dekat masjid al-akram kuala lumpur...terharu siot tengok akak aku nikah...akak aku akan bersanding 29.5.2010 ni kat umah aku laaa...kitorang buat sederhana ajer..no need to very voke2 laa...hahahah...aku hari tu maybe jadi penceduk lauk..hahahah..kesian nye pekerjaan aku untuk hari tu...geng lama aku maybe turut membantu laaa...b.f aku pun maybe datang membantu gak...aku menyampah laa kalo akak aku yang ni dah kawin bukan sebab aper,nanti mesti sedara-sedara aku akan cakap macam ni.."akak kau dah kawin,syira bila lagi?"...aku cukup benci orang tanya aku macam ni tau!yela,aku baru 16 tahun..kalo diorang tanya makne nye diorang tu sengal sebab tak akan lah aku nk kawin umo 16 kot!aku pun ada cita-cita gak!aku mesti tunai kan cita2 aku sebelum aku kahwin!itu prinsip aku ok!kalo sedara aku cakap macam tu,aku cakap je aku kahwin tahun depan..senang cerita...hahahah...nanti lepas akak aku kahwin,aku kene balik asrama balik sebab aku ada exam laaa..sedih nye...sibuk betul aku bulan ni tau!eh,aku luapa lak nak cerita yg sekarang aku dah ada boyfriends..nama dia Haziq..dia baik dengan aku..dia seorang yang ambil berat,suka buat aku happy,dia selalu solat maghrib kat masjid...bukan senang nk jumpa tau..dia pun lagi pandai dari aku..malunyer!dia gak amat memahami aku yang gila anime dan komik ni..huhuhu..dan yg paling penting bagi aku,dia dapat menerima aku seadanya tau!dalm next blog,aku letak laa gambar dia eak??ok,see u later!mata ne!i shiteru yo!asalam!

No comments:

Post a Comment