Monday, February 15, 2010

kisah cinta aku...=o=


kisah cinta aku bermula sejak umur aku 5 tahun.dasyat kan??
heheheh
aku ni senang betul jatuh cinta...
tapi biasanye ngan orang yang aku kenal contohnye kawan atau saudara..
masa aku darjah enam,aku ada minat dengan seorang kawan baik lelaki aku..
masa aku nak berterus terang dengan dia,aku dapat tahu dia dah ada g.f..
sedih giler time tu..
jadi aku pun taknak cakap ngan dia yang aku suka kat dia..
lepas darjah enam,aku pun masuk sekolah perempuan..
depan sekolah aku sekolah lelaki,
aku selalu tengok budak lelaki dari sekolah aku tapi aku takut nak tegur diorang..
aku pun tak tau napa...
lepas pmr hari tu,aku dapat tawaran masuk ke sekolah campur(smt dato lela maharaja).
masa hari pertama orentasi,baru aku tahu yang aku takut lelaki time tu..
lepas aku cakap ngan seorang akak biro ni,dia cakap aku kene jugak tegur lelaki,kalo tak macam mana aku nak bekerja nanti..
jadi benda pertama aku kene buat masa masok kelas nanti ialah tegur budak lelaki..
and lepas aku tegur badak lelaki baru aku tahu yang aku boleh kamcing ngan diorang...
aku gembira sangat!!
and sekarang aku ada minat 2 budak kelas aku!
teruk kan!
hanya aku je tahu siapa yang aku suka!hahahah
see u next!!!

No comments:

Post a Comment