Monday, February 15, 2010

first time buat blog!!


hi!!
hari ni first time aku buat blog!
aku pernah nak buat sebelum ni tapi malas!
PASAL DIRI AKU:
umur aku pada 14.03.2010 ialah 16 tahun.
rumah aku dekat kuala lumpur jee.
dulu aku sekolah dekat tadika kemas dato keramat,
sekolah rendah kebangsaan jalan gurney 1,
sekolah menengah kebangsaan puteri ampang,
dan sekarang aku sekolah dekat sekolah menengah teknik dato lela maharaja,negeri sembilan.
aku tinggal kat asrama sekarang jadi susah sikit nak tulis blog selalu.
hobi aku ialah kumpul komik,baca semua jenis komik,baca novel detektif,dengar lagu jepun dan korea,buat kek,dan belajar bahasa lain selain.
cita-cita aku nak jadi cikgu bahasa,pengalih bahasa jepun ke melayu atau inggeris.aku juga nak buka kedai kek sendiri!
kalau ada sesiapa yang ada
hobi atau cita-cita yang sama dengan aku,
add la aku dekat myspace aku!
tau!!
next blog aku nak cakap pasal kawan lak!jangan tak baca tau!
see u later!


No comments:

Post a Comment