Wednesday, April 25, 2012

Facebook Timeline??Kejadah aper ni!!!!

Asalam semua!tak dapat nk dinafikan aku susah nk update blog aku..tapi kenapa aku senang nk online Facebook eh?hahahha!satu dunia gila facebook..start dari budak2 kecik sampai la yg da jadi moyang..dunia IT la katakan..huhuh..dulu aku hanya kenal Myspace,hi5,tagged and frienster..tapi skang ada banyak sgt da social network..pening2..ada skype la,tweetter la,facebook la..ish2..aku skang aktif kat facebook je..mana taknyer,kwn2 aku semua da lari kat facebook..mula2 aku rasa seronok kjer ber-facebook ni,tapi lama2 jadi bosan la jugak..facebook da bnyak kemajuan..tapi kemajuan yg aku tak boleh terima ialah TIMELINE!!!aku tak faham benda ni!ramai kata yg facebook timeline ni susah..ish2..sebaik aku tak tukar facebook aku jd timeline version..dan aku berharap timeline version ni adalh satu pilihan bukan wajib ditukar oleh semua pengguna facebook!!aku cukup sakit jantung kalo facebook buat preview timeline kat facebook aku..aku jadi cuak sbb aku ingat ada org yg tukarkan atau aku tertekan nk pakai facebook timeline..huhuhuh..cuaca pun skang sekjap panas,sekejap hujan..tapi lebih kat panas la..berpeluh2!org putih kata, MALAYSIA IS HOT.. hahhah..ayat yg slalu aku gunakan bila aku rasa panas sbb aku pernah dgr kawan aku dari jepun cakap mcm tu..hahah..k la,aku tak suka la nk tulis panjang2 ni..hari ni aku nk letak video la..yg tak suka tak yah tgk eh?hahha!ok!tatata!asalam!ops!lupa nk tulis..mulai next blog,aku akan letak gambar komik2 yg aku kumpul..aku akan kasi sinopsis untuk komik tu..thank all!~ =^O^=

No comments:

Post a Comment