Monday, March 15, 2010

kisah aku dekat sekolah baru!!!


hari ni aku nak cakap tentang sekolah baru aku iaitu SEKOLAH MENENGAH DATO LELA MAHARAJA dekat NEGERI SEMBILAN.aku duduk kat asrama sekarang..nama dorm aku adalah Damai.Damai adalah dorm the best lah kat situ coz akak yg stay kat dorm aku semua sporting habis,jd no hal laa or kes raging mmg tak wujud la kat situ..aku kat skola tu amik jurusan HORTIKULTUR HIASAN dan LANDSKAP.kitorang belajar cara2 nak tanam pokok,jenis pasu,jenis bunga and macam2 lagi la yg berkaitan dengan hiasan and bunga..
kelas HHL ada dua kat sekolah tu..mula2 ada satu je tapi da berpecah jadi dua sbb ramai sangat..aku termasuk kelas HHL2..budak2 HHL2 mmg giler habis laa..dioarng semua sporting!!aku mmg kamcing la dengan diorang..kelas aku kebanyakan nye perempuan and kalo nak kata lelaki mmg sikit laa..kat kelas aku,aku jd bendahari.penat la jd bendahari coz bnyak gler nk kene kutib duit..adooiyai!!kat sekola aku setakat ni belum ada yg benci aku laa and aku harap ia akan berkekalan sampai bebila..
huhuhuh..aku tak nak ada yg benci aku lg..cukup laaaa...
sekarang ni aku ada la berminat dengan beberapa orang lelaki kat sekolah aku tapi aku mmg tak berani nak ambil tindakan untuk mendekat kan diri dengan lebih rapat sbb aku takut dikecewakan laaa...lagi satu,mana la ada lelaki yang suka kat perempuan ganas macam aku ni...dah laa ganas,tak cun lak tu...ish3...tapi tak ape la asal kan ada kawan kat sisi yang boleh diharap,setia dan boleh bagi semangat kat aku...thank to all my friend!!i love u very much!!!ok la,jumpa lain kali!!sayonara!!asalam!!see u later!!mata ne!!i shiteru yo!!

No comments:

Post a Comment